thyholm.net logo
    M E N U

N Y H E D
Aktivitetskalender for Thyholm findes p�:

THYHOLM.DK

Tilf�j/Ret

28-8-2012
Tilf�j/Ret funktionen har v�ret ude af drift i en periode.

Hvis du forg�ves har fors�gt at tilf�je en side, s� pr�v venligst igen.

31-8-2010
Email kataloget er fjernet.

Mange af adresserne var for�ldede, og selv afd�de personer optr�dte stadig p� listen.

Opdatering

26-11-2006
Sidens links har gennemg�et en grundig gennemgang, s� listen skulle v�re "Up To Date".

Serverskift

20-12-2002
I l�bet af idag er serveren blevet udskiftet, og i den forbindelse er alle nyhedsgrupper blevet �bne for alle - S� hvis man tidligere har benyttet brugernavn/kodeord i sin nyhedsl�ser, skal det fjenes nu.
Samtidigt er den lukkede gruppe thyholm.grotesk blevet slettet - De tilbagev�rende 9 grupper skulle nok kunne sl� til med den nuv�rende trafikm�ngde...

Serveren stabil igen

31-8-2002
Serveren k�rer stabilt igen, og der forventes ikke flere nedbrud.

Problemer med serveren igen

7-8-2002
Vi har problemer med vores server igen. Dette resultere i kortere/l�ngere nedbrud p� thyholm.net. Check thyholm.info for mere information

Server oppe igen

16-6-2002
Serveren k�rer stabilt igen. Der blev i denne weekenden udskiftet str�mforsyning og harddisk, s� der skulle helst ikke ske flere nedbrud.

Ustabil server

4-6-2002
Det ser ud til at thyholm.net serveren har f�et "sommer kuller". I hvert fald har den her i de sidste par dage st�et og genstartet efter for-godt-befindende! ;-) Der er nu sat en bl�ser op og det har l�st problemet indtil videre, men det er dog kun en n�dl�sning.
Problemet er serverens prim�re harddisk der bliver for varm og derefter genstarter den uden h�mninger. Det forventes at disken bliver skiftet enten i denne kommende eller n�ste weekend og indtil da kan det alts� godt t�nkes, at serveren til tider g�r hvad der passer d�n ;-)

thyholm.net i medierne

17-4-2002
Kilde: Thyholm Avis, d.17/04-2002

Nyt m�dested p� Thyholm:
www.thyholm.net

Thyholm.net blev startet for ca. 3 �r siden, men aldrig f�rdiggjort.
Grunden til at siden blev lavet, var at der i starten eksisterede 2 hjemmesider med links til Thyholm. Den ene side var kommunens, men vi fandt den noget uoverskueligt, og privatpersoner kunne ikke f� et link til deres hjemmeside p� den. Den anden side var en profiterende hjemmeside som firmaer kunne betale til for at f� deres link p� (denne side eksistere ikke i dag).
I starten var thyholm.net kun ment som en oversigt over hjemmesider p� Thyholm. Et par �r senere kom der en nyhedsgruppe p� hjemmesiden, men der var stadig mange l�se ender. Her i p�skeferien har Dennis Helligs�, Karsten Brogaard, Jesper Th�stesen og Johannes Lauesen s� taget den gamle side ned, og bygget en ny op fra bunden.

Hjemmesiden
P� den nye hjemmeside er der et hjemmesidekatalog (et slags mini Jubii), over firmaer, foreninger, skoler, privat personer og diverse. Eneste krav for de hjemmesider der ligger der (og bliver tilmeldt i fremtiden) er at de eller personen bag dem skal have en vis relation til Thyholm.
Ud over det blev der ogs� tilf�jet et email katalog over personer og firmaer, med samme krav som overfor. Det er meningen at Thyholmere selv skal tilf�je sider og email adresser til hjemmesiden, og dette g�res nemt via tilf�j/ret menuen. P� den m�de er brugerne sikker p� at f� deres side/email vist n�sten med det samme, og det spare selvf�lgelig ogs� os megen tid, idet vi ikke skal ud og lede efter sider/email adresser hele tiden. For at g�re siden til en slags "startside" har vi ogs� tilf�jet en s�gefunktion, hvor man inde fra siden kan s�ge via de mest brugte s�gemaskiner, eller s�ge navn, adr. eller telefonnr. via oplysningen, oplyses det fra de fire "bagm�nd".

Nyhedsserveren
Nyhedsserveren er blevet opdateret, og der er nu mulighed for at bruge den via hjemmesiden. Nyhedsserveren er ment som et samlingssted for Thyholmere, hvor man kan diskutere politik, lokale tiltag eller bare "snakke" l�st med hinanden.
Der er oprettet forskellige grupper, som vi forudser brugerne vil bruge, men hvis der kommer �nsker om nye grupper vil de blive tilf�jet. Vi har ogs� muligheden for at tilbyde f.eks. en forening en lukket gruppe hvor kun de kan l�se og skrive samme, uden at andre blander sig, siger Karsten Brogaard, der er en af "bagm�ndende".

// Artiklen er "kopieret" direkte fra Thyholm Avis hvor den blev bragt p� forsiden af denne

Ny funktion

17-4-2002
Der er tilf�jet muligheden for at se hvilke nye links der er kommet de sidste 14 dage. Se under Nye links under Startside.

Nye konferencer; thyholm.marked / thyholm.politik

6-4-2002
Der er oprettet yderligere to konferencer; thyholm.marked og thyholm.politik.
thyholm.marked er en k�b/salg/bytte konference og thyholm.politik er en lokal-politisk konference.
Se n�rmere information p� denne side.

Problemer med at l�se/skrive post

6-4-2002
Grundet alle konferencer er nulstillet kan man have problemer med at l�se/skrive post. Hvis man mist�nker dette skulle v�re et problem, skal man afmelde alle konferencer i sin nyhedsklient og efterf�lgende tilmelde dem igen.

Nye opdateringer/tilf�jelser

1-4-2002
Som i kan se har vi tilf�jet en del nye hjemmesider (og slettet nogle der ikke duede). Ud over det har vi tilf�jet en s�geside, hvor man kan s�ge p� internettet, via de mest brugte s�gemaskiner p� internettet. P� samme side kan man ogs� s�ge adresser og telefonnumre i hele Danmark.

Det nye thyholm.net

31-3-2002
thyholm.net er blevet opdateret. Det er gjort for at g�re det nemmere at bruge, og nemmere og hurtigere at vedligeholde.
Designet har ogs� f�et en kraftig overhaling, og ud over det er der tilf�jet en s�gefunktion til email databasen.
Under opdateringen har vi desv�rre mistet nogle links, s� hvis dit link mangler, tilf�jer du det bare igen og s� vil det dukke op p� siden om en dag eller to.

Vi byder hermed velkommen til det nye - thyholm.net